Busehhg Kızlar 34+5 im 1 santim açılma ve nstde sancım 47 çıkıyor ciğer geliştirici vurdular hemen doğum olmaz demi🥺
Mery6619 Busehhg korkmayın haftanız küçük değil ciğer gelistiricide olmuşsunuz doğsa bile bi sıkıntı yaşamazsınız Allahın izniyle. Bende 2.gebeligimde 33+6da doğum yaptım 3gün kaldı küvezde ama tedbir amaçlı sadece fanus içinde oksijen aldı.
Kze Busehhg 1 cm aciklikla bi kac hafta giden bile var ve ciger gelistirici falan da vurunmussunuz stres yapmayin belki bu sizi olumsuz etkiler dinlenin bebeginizle kavuscagniz guzel gunleri hayal edin saglikla kavusursnuz insallah🙏🏻🫶🏻
superstar_00 Busehhg Benim 34.haftada 2 cm açıklığım olduğu söylendi ciğer geliştirici iğne yaptılar birkaç gün sonra yine gittim sancıdan dolayı açıklık yok dediler 36+6 ’da doğdu kızım.
Busehhg Mery6619 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız gerçekten kaç kilo doğmuştu peki özel değilse
Busehhg Kze amin inşallah çok teşekkür ederim gerçekten rabbim bekleyen herkese sağlıklı bi şekilde kavuşmayı nasip etsin ❤️
Busehhg superstar_00 maşallah ne güzel benimki de o haftaya kadar bekler inşallah 2500 kilo benimkide