Doktor beni Perinatoloji bölümüne yönlendirdi artık orda takip edileceksın dedi tamm dedim 2 erken doğumum var zaten ama Perinatoloji bölümü araştırma hastanesinde ve ücretli her ay o ücreti vermek zorundaymışım 1450 lira bu bölümde muane nasıl oluyor giden varmı ücret verılıyormu