Elisa0422 evet herkes birşey diyor mesela açlık kan şekerim yüksek çıktı kadın dogumcum bana ilaç veya unsilim falan vermedi herkes diyor hemen endokrine git işte kadın dogumcuna git gittim zaten doktorum bana sadece şekeri azalt beyaz ekmek makarna azalt bolbol sebze ye dedi birde ben çikolata tatlı çok yiyen biriydim azalt dedi doktor ilaç veya unsilim vermedi gerek duysa verirdi değil mi hala hemen endokrine git falan diyorlar sizce