Vlog1345 Kızlar merhaba 31 haftalık hamileyim b12 im çok düşük çıktı malesef alerjim olduğu için kullanamıyorum ne iğne ne de hap olarak. Vücuduma girer girmez bayılıp kalıyorum. Ben bu b12 yi yediğim yiyeceklerden nasıl alırım hangi yiyecekleri yemem lazım sürekli olarak. Bilgisi olan var mı. Birde hamileliği boyunca hiç vitamin kullanmayan oldu mu aranızda bi zararı var mı kullanmamanın
Mrvsmt2502 Vlog1345 asıl b12 ve demir kaynağımız kırmızı ettir . Yeşil yapraklı sebzelerdende alırsınjz ama 10 kere sebze 1 kere et yemek gibi. Et , balık , yumurta, süt ürünleri tüketebilirsiniz.
Vlog1345 Mrvsmt2502 aslında sürekli tüketiyorum hergün 2 bardak süt içerim haftada 2 gün balık yerim et de aynı şekilde bol bol tüketiyorum ama bir türlü vücudumdaki b12 seviyesi yükselmiyor. Malum dışardan ilaç takviyesi de alamıyorum
Mrvsmt2502 Vlog1345 maalesef bebek depolarımızı tüketiyor o yüzden düşüypr. Birqz daha arttırmalısınız. Hiç doktor kontrolünde alerji yapmayan bi yöntem yok mu ki?
Vlog1345 Musilk-1 hiç mi kullanmadınız vitamin ve demir ilaçları. Bir sorun oldu mu kullanmadığınız için
Vlog1345 Mrvsmt2502 malesef b12 kullanamıyorum. Yani vücudumun çok ihtiyacı olduğunda hamilelikten önce hastaneye yatış yaptırıp iğnesini vurdular ardından avil dekort denen alerji ilacını vurdular fenalaşmamam için. Hamilelikte bunu yapma şansları da yok
Mrvsmt2502 Vlog1345 o zaman yine doğumdan sonrasını bekleyeceksiniz şimdi yediklerinizle çpk düzelmez maalesef
Musilk-1 Vlog1345 hiç sorun olmadı doktor ilk hamileligimde gerek görmedi zaten onlar kan alıp bakıyorlar kızım şuanda 19yaşında 3.30gr doğdu saglıklıydı ikincide kullandırdı ama takviye verdi beş sene arayla doğurdum