Cennet55 üzülme olur inşallah sağlıklı hayırlı bi evlat nasip olur inşallah en kısa sürede bizde ilk çocuğumuzu kaybettik 6 alık erken doğum oldu 2. 8 ayda anca tuttu ondada sıkıntılar var hastane bekliyoruz bişeyi çok fazla diretmemek gerek rabbim doğru zamanda vericektir