Sibelevcii korkma canım bayılma nadir oluyor o da bana denk geldi 😌 doktorum sen şimdiden bayıldıysan ohhooo demişti 😅 iş yerinde bayılacağımı anlayıp oturup yanıma birini çağırıp sonra bayılmıştım 😅 önceden anlıyorsun öyle bir şey olsa da önlemini alırsın, inşallah da olmaz ☺️