Dyguackgz Merabalarr. Bulaşık Makinesi almak istiyorum. 3 programlı yeterliymis sanırım. Uygun fiyatlı altusun var kullanan ve memnun olan var mı? Veya önerebileceginiz başka marka ?
piiremsesinannesiii Dyguackgz ben seg aldım marketten 3 senedir kullanıyorum çok memnunum çok uyguna almıştım 🧚🏻♀️