Gmzeylmz Kızlar 4haftalık hamileyim bugün migrenim tuttu Hamilelikte migreni olan arkadaşlar ataklar kimi azalıyor diyor kimi artıyor? Nasıl oluyor? Normalde ilaç içsem zor atlatıyorum ilaç içmeden nasıl olcak bilmiyorum😞
Aysnurrr Gmzeylmz benimde öyle hamşle olduktan sonrada haftanın üç dört günü başım çarlayacak şekilde ağrıyor sonra midem bulanıyor ağrıdan kolay kolay geçmiyor 😢
YagmurDaskn Gmzeylmz Ay çok kötü bende de var. Gözümü tülbentle bağlayıp uyumaya çalışıyorum gece uykusu olduğu zaman tamamen geçiyor gündüzse geçmiyor ne kadar uyusam da.
Gmzeylmz Aysnurrr çok zor gerçekten inşallah tamamen geçerde ,çalışıyorum bide çok zor olcak böyle giderse
MDilayAy Benim de migrenim var. 30. Haftamdayım. Sürekli acildeydim. Baş ağrısı ile beraber kusma da oluyordu. 6. Aya kadar da devam etti. Benim migrenim başlamadan önce sağ ya da sol gözüm kararıyo ben de o zaman parol alıp uyumaya çalışıyorum. Hamilelikten önce parolla asla geçmezdi iğne yaptırmam gerekirdi. Ama hamilelikte parol geçiriyor. Tabi sen parol kullanmadan önce doktoruna başvur yine de.
Aysnurrr Gmzeylmz çok zor gerçekten. Saçımı kestirdim belki bi faydası olur diye okadar çaresiz kalıyor insan. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun .
BusraKula Bende migren hastasıyım malesef 4 tane ilacım vardı normalde doktoruma sordum izin vermedi kullanamıyorum hiç duramazsan gelirsin serum bağlarız dedi😖 karanlık odaya geçip dinleniyorum biraz sesten uzak kalmak iyi geliyor🙋🏼♀️
Esse123 Benimde çok kötü geçiyodu kusma da oluyodu doktorum parolun serumunu yap dedi bu şikayetleri yaşadığında serum biter bitmez kendime geliyodum