Mekselina49 canım benim ilk mesela göbeğim çok yayvandı 16-17. Haftaya kadar sonra iyice öne gelmeye başladı, yani göbek şekline göre yorumlasak benim de başta kız olması lazımdı 😅 vücut yapına iç karın büyüklüğüne göre değişir yani bu durum ki bilimsel de bi gerçekliği yok. Nubuna göre kız dedim ama tabiki onun da yanılma payı var. He şey deniyor ya bi de ye tatlıyı doğur atlıyı diye 😄 o tez de çürüyor mesela bende, şekerli şeyler yiyemiyorum bi süre sonra midem bulanıyor bi porsiyon tatlı bile yiyemiyorum, bir paket çikolata da. Yani birilerinin dediği doğru çıkacak diye bir şey yok, doktorunuz ne söylerse o benimki de sadece bi tahmin 🤗