Canım herkeste belden gelmiyor, mesela benim kasıklarımdan yukarıya doğru sızı başlıyordu anlıyordum sancı geldiğini sonra göbeğimde bebek kendini iyice karnıma yaslamış gibi geriliyordu peşinden zaten adet ağrısı gibi sancı giriyordu 45sn sürüp geçiyordu