Burcg Adetimin 4. Günü tahlillerim şöyle Fsh 10.03 Lh 13.61 Tsh 1.76 Estradiol E2 55.50 Prolaktin 18.37 gebelik istiyorum doktorum yaşına göre biraz yüksek dedi anlayanlar bi bakıp yorumlar mısınız canım sıkıldı
Parinas Burcg lh hariç herşey yolunda gözüküyor. Hormon dengeleme için hayıt tohumu var bi araştırın isterseniz
Burcg buse76 doktor üzülme sınırda bi yükseklik dedi 3 aydır deniyoruz 3 ay daha deneyin olmazsa gel biz müdahale ederiz dedi o çatlatma iğnesi oluyor herhalde , o şekilde hemen oluyor mu acaba
Sizdenbirii1 buse76 Prolaktin 7.71 Lh 10.4 Estradiol 27.7 Fsh 6.4 Tsh 2.14 Serbest t4 0.99 Bende reglin 2. Günü yaptırdın sonuç böyle sizce nasıl
hamcokelek33 Bu değerler elbetteki önemlidir ama geçen yıl fsh ım 23 çıkmıştı doktorum bu değerlerle tüp bebeğe yönlendirmişti🥹 ciddiye almadım yaklaşık 6 ay sonra korunmayı bırakmamızın 2. Ayında hamile kaldım. Bence ekstra bir durum yoksa çok takmayın
Burcg hamcokelek33 yaa ne güzel maşallah 🥰inşallah benim de öyle olur kendiliğinden başka bir şey yok rahim yumurtalıklar ultsasonda gayet iyi dedi 🙏🏻
buse76 Burcg bence doktorunuzu değiştirin çünkü lh önemli bir hormon 13.61 yüksek bir değer clife diye bir bitkisel karışım var onu araştırın alın o düşürüyor lh yi bu hormon yüksek olunca erken menopoz teşhisi koyuyolar sizinki sınırda düşürmeniz lazım
hamcokelek33 Burcg o zaman hiçbir şey olmaz allahın izniyle ,adetinizin bittiği gün gün aşırı denemeye başlayın💖💖 inşallah en kısa zamanda sağlıkla güzel haberler duyarsınız
buse76 Burcg anladım cnm ama başka doktora daha gidebilirsin belki de adetin 4.gunu verdiğin için böyle değerin kaç gün adet oluyorsun normalde 2 veya 3. Gün en doğru sonuçlar çıkıyor bir dahaki adetinde öyle dene ver istersen
Kirazlar27 Kirazlar27 daha doktora gösteremedim eşinin soerm test sonucu ile gel dedi bakmadı normalde uygulamada bugün adet olmam gerektiğini gösteriyor hepte bir gün öncesini olurum ama olmadım sadece arada kasıklarıma kramp giriyor anlık o kadar yumurtlama baya geç oldu acaba o yüzden mi diyorum olmadım diye düşünüyorum dün test yaptım negatifti 🥲🥹
buse76 Kirazlar27 lh FSH iyi E2 adet döneminde 40 70 arası istenir ama sizin değeriniz gayet iyi pkos yok gibi görünüyor ama bunun için amh bakılması lazım
Emine010922 buse76 tsh 3.57 estradiol 30.42 Prolaktin 11.20 fsh 7.57 lh 10.92 Adetin 3 günü nasıl değerler acaba
Kirazlar27 buse76 çok teşekkür ederim ben aslında bu amh değeri için gidiyorum iki üçtür bakmıyorlar bu testi verirkende söylemiştim amh diye ama bakmadılar 🥲