bereninannesi__ Bunu deneyen var mı? Bana kadın doğum doktorum deneyebilirsin demişti. Sabah ilk idrarın içine Karbonat döküyormuşuz. Fazla kabarırsa erkekmiş. Doktor demese saçma gelirdi ama denemek istedim açıkçası yapan da var mı 😂😂
Pembiskizim bereninannesi__ yok canım benim ilk kız şimdi ikinci bebişimizi bekliyoruz erkekmiş o hurafelerin hepsini denedim merakımdan hiç köpürmedi 😂🤦♀️
bereninannesi__ Pembiskizim ahahhaa bende yapmaya üşenmiştim zaten o zaman yapmayayım haftaya kontrolüm var inşallah totosunu gösterir edepli bebeğim 🤣🤣🤣