Nafile-56 5 haftalık hamileyim göbek deliği ağrım kasık ve bel ağrım var ve geçmiyor karın ağrım hep oluyor ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı
Ayten_kskn Nafile-56 benimde çok ağrım var 4+2 deyim bnde belim sırtım karnımın sağ tarafı kasıklarım 😐😐gerçi benim ibs den kaynaklanıyor
Nafile-56 Merve-99 kan yokta leke dediğiniz şey ne o da mı kan gibi bir şey bu benim ilk gebeliğim aşırı bilinçsizim bu yüzden endişe ediyorum nelere dikkat etmem gerekiyor bu ağrılar niye bitmiyor bilmiyorum daha doktor randevuma da 11 gün var
Nafile-56 Merve-99 Yok çok şükür leke falan da ağrılarım var işte bel kasık çok eğilip kalkıyorum insan olabilir mi
Ayten_kskn Nafile-56 yok canım brnım sağ taraf ağrım zaten hamilelik öncesinde vrdı ama kasıklarım devam