busra05_ bosver inşallah da gelmez yanı bende senin gibiydim sürekli kayinvalidem e geleni bize çağırdım yatılı olan eşimin yakın akrabaları ( teyze , amca, hala , dede vs… ) en son baktım ne zaman kayinvalidem e misafir gelse beklentiye giriyor karnım burnum da zaten 3 yaşında oğlum var bir de , kendime kızdım niye böyle alıştırdim diye en son ki misafiri çağırmadim gidiyorum kayinvalidemde görüyorum birde kendim ağırlıyorum gerek yok bundan sonra 2 küçük çocuğum var diye kimse de küsmez zamanında aldım yeter gider kayinvalidem de görürüm daha diye düşünüyorum aynı şeyleri bende yaşadım senin gibi, o yüzden annen o yüzden kızıyor iyi niyetli olduk diye de her gelen gelecek değil anlayış gerekiyor zaten hamilesin belki müsait değilsin, sen bunu da agirla sonra baktın aynı benim duruma düşüyorsun her geleni cagirmani beklerler alıştırma