Merhaba 16+5 olduk bugün ve yaklaşık 2 3 haftadır karnımın belli bölgelerinde bi kasılma şişlik oluyor herhangi bi ağrısı sancısı yok sadece kasılıyor şişiyor karnım resmen yamuluyor bunun sebebi ne olabilir yani bebek hareketi diyeceğim ama daha çok küçük sanki bu kadar olmaz gibime geliyor yaşayan varsa yazabilir mi