agustosguzeli Hanımlar 8+1 deyim. Kasıklarımda batma tarzi kramp tarzı tam tarif edemediğim bir ağrım var. Herhangi lekelenmem de yok çok şükür sizlerde de oluyor mu? Endişelenmeli miyim?
Minnakpopus agustosguzeli bende 8 haftalığım dün doktora gittiğimde sordum. Çok normal gece uykundan uyandırıp bıçak saplanır gibi bile olur dedi ki aynende oluyor. Rahmin büyüyo beklenen ağrılar bunlar dedi
Eelliiff1234 agustosguzeli çok normal bu haftalarda adet olacakmış gibi ağrılar olur. Hatta akıntı gelince ben kan mı geldi diye tuvalete koşardım 😅. Vücudun alıştıkça bu ağrılar geçecek başka ağrıların olucak 😍😍
busrax_ agustosguzeli rahim genişliyor çok normal. dayanılmayacak gibi bir ağrıysa dr a söylemekte fayda var
agustosguzeli Minnakpopus ben henüz kalp atışını duyamadım. Ultrosonda gösterdi doktorumuz. O yüzden de endişeliyim. Teşekkür ederim bilgilendirmen için
Minnakpopus agustosguzeli devlete gidiyorsan eğer genelde devletten dinletmiyorlar banada aynısını yaptı ama kalbini gösterdi pıt pıt. Sonra özeldeki doktoruma gittim o dinletti ve ağrılarım için bunu söyledi
agustosguzeli Minnakpopus evet devlete gidiyorum. Ultrosonda gösterdi ama dinletmedi açıkçası korktum ama demek öyle olabiliyormus
Minnakpopus agustosguzeli evet başladı çoktan inanılmaz derecede hemde koku hassasiyeti ile beraber 🤦🏻♀️
agustosguzeli Minnakpopus benim mesela evet koku hassasiyetim var(ama normalde de olurdu kokulara karşı hassasiyetim) mide bulantım öyle yok yada ben mi çok pinpirikliyim allahım neden böyle oldum anlamıyorum 😅 herseyi düşünür kafaya takar oldum