Kızlar selamlar 19 haftalık hamileyim. Gebeliğimin başından beri var olan sarı yeşil akıntım var. Arada gyno fem kullanıyordum kültür sonucum temiz çıktığı için doktorum hiç antibiyotik vermedi. Bu ay fazlaca akıntım vardı acil doktora gittik o yüzden kültür aldı doktor gittiğimizde kültür sonucumda klebsiella bakterisi çıktı. Dün duocid adındaki antibiyotiğe başladım. Bugün sağ alt kasık altıma inanılmaz bi batma var vajen içerisinde batma var korktum açıkçası ilacı yeni kullanmaya başladım hemen etkisini gösterir mi bilmiyorum ama bu bakteri ile mücadele eden ve bebeğini dağlıkla kucağına alan var mı ? Haftam erken diye çok tedirginim biraz