Kızlar o kadar doluyum ki giden var mı bilmiyorum ama gerçekten artık ne diyeceğimi bilmiyorum. Dün Sakarya Eğitim Araştırma hastanesinden randevu aldım Sultan Canan hanımefendiye düşük riskim var hem özel hem devlete gidiyorum. Hanımefendi çok güzel ilgilendi ultrasonla baktı kalp atışı yok dedi alttan bakalım dedi yok dedi yarın sabah gel radyolojiye git onay al kürtaja ben gireceğim dedi. Sabah geldik refakatçi ayarladık çanta yaptık radyolojiye girdim canlı diye söyledi size bunu kim söyledi dedi Allah aşkına bunu ikinciye yaşadım. Aslıhan Hanıma gidiyorum hemen ona gittim kalp atışı var dedi. O kadar nefret ettim ki delirdik sabah eşimle. Doktoru bulamıyoruz sonrasında hem bana kürtaja ben gireceğim diyor hem hastanede yok deniliyor. Yaşayan var mı ya ben bir sürü canlı bebeğin kürtaj yapıldığını düşünüyorum