Mihricannnn Allah Allah çok ilginçmiş acaba o esnada panik filan oldunuz da sakinleştirici mi verildi, ama öyle bir şey de olsa söylerlerdi size, doktorunuza sorun bence bu durumu. Ben spinal ile sezaryen oldum, bebegi gördükten sonra, bebek ve eşimi ameliyathane dışına aldıklarında çok korktum, panik yaptım, sakinleştirici istedim ve uyudum, dikişler v.s. bitip odaya çıkarılırken uyandım. Ama kendim istedim, sizde de belki tansiyonunuz filan oynadı, panik oldunuz da öyle bir şey mi gerekli görüldü acaba