Bende 18 haftadayım üniversite yıllarımdan beri ağdaya giderdim halada devam edıyorum canım:) sadece biraz acı eşiğimiz fazla oldugundan mı bılmem acıyo ama sonucu uzun süredir olan temızlıkk:)) bişey olmaz ınsallah Allahın ıznıyle saglıkla alalım kucagımıza. Çoğu gebe agdaya gidiyor zaten bide jilet hemen çıkar aniden sancı olsa o an jiletle tras etmeyi düşünemezdim sanırım🌸