Merhaba. Bugün iki adet enteresan bir şey öğrendim. İlki her yaptığın sezaryen bir öncekinden daha acılı oluyormuş. İkincisi de belli bir doğum sayısından sonra 3-4 gib normal doğum yapılır hale gelebilirmiş. Ben pek inanmadım ve doktor kontrolüme de daha olduğu için suan soramıyorum. bu konular hakkında bilgisi olan var mıdır?