Melissayda Kızlar ne iyi gelir sol tarafıma dönemiyorum başım aşağı da eğip duruyorum yukarı kaldıramıyorum hamileyim nasıl geçiririm 🥲 krem sürmek yasak mı (kas gevşetici)
GirlandBoy_Mom Melissayda canım geçmiş olsun sıcak su torbasına havlu sar istersen öyle dene parol iç ağrın kesilir inşallah
Ozgeybs Melissayda sırta ve boyna bardak çektirmek çok iyi geliyor aynı gün içinde cozuluyorsun. Ben hamileyken sürekli bardak çektirdim sürekli boynum tutuldu ve kulunç oldum çok faydasını gördüm. Serum ilaç hicbirsey onun kadar hızlı çözmedi beni
myavocado Melissayda kas gevşetici kremlerin çoğu gebelikte yasak, sıcak havlu koyup sıcak tutmayı deneyin
Melissayda @Aslaninannesi_ teşekkür ederim havluyu bir kaç kez ısıtıp koydum ama fayda etmedi biraz iyi oluyor sonra yine sıcak su torbasıyla su koysam iyi gelir mi 🙏
Aslaninannesi_ Melissayda torbayı direk koyma ama yakar havluya sarıp koyabirsin internetten bak hamilelikte hangi kremler kullanılabilir yazar canım çok geçmiş olsun
Melissayda @GirlandBoy_Mom aldım şimdi parol inşallah azalır canım sıcak suyu deniycem havluya sararım sağ ol kuşum 💕