Haticemre21 Son adet tarihime göre 16 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı Bebek 17 haftalık olarak görünüyormuşum bu durumu yaşayan var mı herhangi bir sıkıntı olur mu. Detaylı da tekrar inceleriz dedi doktorum
prensesimveannesi Haticemre21 bugün benimde detaylı vardı 16.haftada 1 hafta öndeydi şuan 22 haftalık yine 1 hafta önde 23 hafta olarak gözüküyor. Doktor bi sıkıntı olmaz 1 haftadan dedi bebeğin iri olabilir dedi kilosuda biraz fazlaydı yapısı öyledir dedi
Fatmaacylnn Haticemre21 doktorlar 1 2 hafta önden gitmeden bişey olmaz diyor benim bebişim de 1 hafta önden gidiyordu şimdi 33+6 olduk 2 haftaya çıkmış kötü bişey değil yani 🥰
Ebruuu1- Yok canım benim kızımda 2 hafta öndeydi . Gayet sağlıklı doğdu 3700 doğmuştu maşallah sarılık bile olmadı . Korkma yani güzel bir şey
Haticemre21 Fatmaacylnn çok teşekkür ederim 🙏 ilk aylardan böyle olunca tereddüt ettim de sormak istedim.🤭
Fatmaacylnn Haticemre21 rica ederim 🥰 evet insanın ilk hamileliği olunca korkuyo bi endişeleniyor bende doktor önde gidiyor dediğinde sormuştum öyle demişti 😍