Yediği helal,giydiği haram diye bir söz vardır.Ben çok inanıyorum ve gerçekten herşey abartılıp,bir sektör haline getiriliyor.Yukarda bir arkadaşımızın da belirttiği gibi tüketim çılgınlığı...Herkes evladı için en iyisini ister muhakkak ama herşeyin makul olanları mevcut.Ayrıca bu forumun böyle faydalı bir yanı olabilir,herkes birbirine destek olabilir,hoş bir dayanışma ortamı oluşturulabilir.Sevgili arkadaşım,ben de talibim bir eksiğe,herkes bebişin bir eksiğinin ucundan tutsa halloluverir 🙏