Mahinur-12 29+2 deyim kızlar dünden beri çok kötüyüm ishal kusma soğuk soğuk terleme bebeğim hareket ediyor ama tedirginim salgın mi var acaba doktora gitsemmi bilemedim
Eymenkuzusu Mahinur-12 büyük ihtimalle üsütmuşsunzdür. Ayaklarinzj sicak tutun ishal icin patates haslayip yiyebilrsinz bolca da su tuketin
Kubraoyku Mahinur-12 merhaba geçmiş olsun nasılsınız. Bende 31+2 deyim aynıları bende var mide ağrısı kusma soğuk terleme. Gittiniz mi doktora
Ebruli12345 Bence doktorunuzla iletişime geçin, evet üşütmüşte olabilirsiniz ama ishal ve kusma vücudunuzu susuz bırakabilir. Bende yaşamıştım, doktorum tahlil isteyip serum bağlatmıştı.
Mahinur-12 Ebruli12345 dün akşam aniden oldu bol su içiyorum şuan iyiyim ama ağrım var sadece kararsız kaldım devam ederse acile gideceğim
Mahinur-12 Kubraoyku salgın varmış malesef bende yarın kontrolüm var acil bişey yapmiyo diye gitmedim daha iyi gibiyim duruma göre yazarım