gozdeakyosun ben 3 ay once ikili test icin bi kere tek gittim atilla beye bende cok memnun kaldim ilgiliydi normalde devlete gidiyorum ama yuzu bellj olan renkli bi ultrasin fotografi olsun istiyorum normal muayene olarak gitsem o sekilde renkli yuzu belli olan foto verir mi tabiki pozisyonu falan uygunsa