semihasuat Kıxlar bugün 35+4 üz. Kontrole gittik. Herşey Yolunda çok şükür. 2650 Gr. Olmuşuz. Sizlerde durum nedir acaba
isiksinem45 semihasuat Bende 33+2de gitmiştim 2840kilo dedi doktor açıkçası bu kadar beklemiyordum baya iyi kilosu maşallah şuan 34+2yiz hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah 🤗🌹
Ahra Lagertha46 çok dikkat ediyorum az yiyorum kilo da almadım hiç tamamen yapısal bir şey benimki sanırım
Sadelikveben-56 semihasuat ben 37 haftalığım 2 buçuk kilo dedi doktor ilk oğlumda 2.200 doğmuştu o yüzden alışkınım sıkıntı değil
edasaribek semihasuat avakado ve muz yiyorum 2 veya 3gune bir karistirarak sabahlari tahin pekmez bol su sadecee 7 kilo aldim hep bebk aliyor ekmegide cok az yiyorum
edasaribek semihasuat tahin pekmez avakado falan cok iyi kilo aldiriyor bende biara istahsizdim baktim bebek cok zayif doktorumda soyledi sonra hirs yaptim 🙈 simdi haftasiyla uyumlu artik sukur