Ben geçen ay başım dönüyor adetim gecikti dedim. Soğuk algınlığı ilacı kullanıyorum eğer bişey varsa ona göre kesicem dedim aldılar acilde. Hemen çıktı sonuç. İki gün sonra sağlık ocağında verdim 2 gün sonuç bekledim. Pazartesi verdim çarşamba çıktı. Bi daha tövbe vermem.