tecrubeliiannee Kızlar bugün tansiyonum 13 14 arası oynuyor 15 haftaligim haftam kucuk ama tansiyon gebeler için önemliymiş burda 14 ile hastaneye gidenleri gördüm bisey olur mu gitmem gerekir mi
Leylasiva21 tecrubeliiannee ben yüksek tansiyon nedeniyle erken doğum yaptım çok dikkatli olun Allah korusun eşim başka şehirdeydi doktora bekleyelim dedim beyin kanaması mı geçirmek istiyorsun dedi tabi benim 20 olmuştu
Ates06 @tecrubeliiannee önce bi yediğinize içtiğinize tuz kullanıma dikkat edin hala yüksek seyrederse doktora başvurun
tecrubeliiannee Ates06 limon ile düşürdüm normalde düşük tansiyon ile yaşayan biriyim ilk defa çıktı o yüzden sorayım dedim
Leylasiva21 tecrubeliiannee daha haftan küçük tansiyonun aşırı yüksek değil ama dikkatli ol ben şuan 2 hamileyim 15 haftalık tuz turşu cips şimdiden yemiyorum