Yayar İki kese gözüktü. Ama ikisinde de Bebek yok doktor dedi bir kaç hafta sonra gel dedi bakalım keseye düşmüş mu Bebek ler dedi eyer duşmediyse boş gebe yaşaya bilirsin dedi acaba Bebek olurmu yaa 🥺 inşallah olur 🤲🥺
hayalbahcem Yayar yerleşme Ağrıların oluyor muydu regl olacak gibi sızlamalar fln ya da gala var mı? Üzme kendini hayırlısını dile inşallah gönlündeki olur tabii
Nilayy95 Yayar canını sıkma canım biraz araştır. Ultrasonu iyi olan bir hastaneye gitmeyi tercih et. Vajinal ultrasondan da çekinme belki öyle görülebilir. İnşallah ikisinin kalp atışını duyup sağlıkla kucağına alabilirsin
Eyseca Yayar beta 3binde daha yeni kese görmüştü doktorum siz 9 hafta sayiyorsunuz ama geç döllenme olabilir belki sizin yerinizde olsam bir kaç güne tekrar gider emin olurum hafta beklemenize gerek yok
mervedmrcn Yayar geç döllenme olabilir belki ama ne iyi ne kötü yorum yapmak bize düşmez doktorunun kontrolündesin zaten Rabbim gönlüne göre versin inşallah çok güzel haberler alırsın 🤲🏻🩷
Nazli_3009 Yayar son adete göre 9+3 falandım ama ultrason da 6+1 di ancak o zaman görünmüştü sizin de geç döllenme olmuştur kanama yoksa birkaç hafta sonra daha net görünür ancak o zaman belli olur boş olup olmadığı