Arkadaşlar merhaba 3 buçuk yaş oğlum oyun atölyesine gidiyor 3 aydır bu zamana kadar hiç bi sıkıntı yoktu ama bu aralar gitmek istemiyor evden çıkmak da istemiyor hiç aslında gittiği zamn çok eğleniyor okulda arkdşlarıyla falan gayet iyi hocaları da çok iyi ama istemiyor gitmek nazar mı oldu acaba çevremde her gören çok akıllanmış uslanmış okul çok fayda etmiş dedi herkes nazar olduğunu düşünüyorum bide hamileyim haftaya doğrucam hazırlık yapmam lazım ev temizliği hastane çantası falan sizce nşye böyle olmuş olabilir yada ne yapmam gerek bugün zorla kandırdım götürdüm ama sende gel benle dedi