Merhaba daha yeni gördüm 5 şubatta sezaryenle doğum yaptım 7 şubatta da hastaneden çıkış yaptım ve hiç bir ücret ödemedim. Özel odaların fiyatı da geceliği 200 lira dediler ama ne kadar doğru emin değilim açıkçası. Ama dediğim gibi 2 gece 3 gün ve sezaryen için hiçbir ücret ödemedim. Ayrıca bu 3 günde bebeğim yenidoğan yoğun bakımda kaldı ve gerekli testler yapılması da dahil ücret ödemedim.