Bebeginehasret Merviko34 yapacağın yeri sen yada kim vuracaksa eliyle kavramasi lazm ki damara degil deri altına gelsin bi nebze daha az acir ama vurulmaya devam ettik ce malesef beze beze oluyo acisi çoğalıyor 😔
Sevvaldal Bende 1 aydir 0.6 lik kullaniyorum. Hep gobekten yaptim. Igneyi dik batirip ilaci cok yavas dura dura enjekte ediyorum. Daha hic morarmadi cok sukur🙏🙏🙏