Yenianne3 Kızlar bugun 7 haftalık oldum kalp atışı duyulmadı bu devlet hastanesinin usg cihazının kalitesizliğinden kaynaklanabilirmi aşırı modum düştü özele gideceğim galiba cihaz kalitesiz gibi geldi bana 7 haftalıkta duyulmaması normalmi?
hamcokelek33 Genelde kalp atışı için 8. Haftayı bekliyorlar ama muhtemelen cihazdan kaynaklıdır. Özele gittiğinizde doktorunuzla konuşun mutlaka, benim de 6. Haftada karından duyulmamıştı vajinal usg ile duyulmuştu