hiijabe123 Birsu34 merhaba ben halk eğitim merkezinde çalışıyorumda 32 haftamda izin alip cikicam ama halk eğitm cikis veriyor acaba baska yerden sigortalı gözüksem alabilir miyim
Birsu34 hiijabe123 raporluyken çıkış yapılmaz bu yasal değil şikayet edin.rapor parasından yararlanmak için 90 gün bir fiil çalışmak gerekiyor mesleğim muhasebecilik