Simisis Hafta da ilk nts ye girdim hareketsizdi daha sonra doktor bekletip tekrar nts ye bağladı ozaman hareketlenmeye başladı. İlk defa başıma geldiği için korktum aynı şeyleri yaşayan var mıdır
Almira_ Simisis uyuyordur. O tarz durumlarda karnınızı sallarsaniz uyanır. Bir de tok olmalisiniz. Aç bebek oynamaz 😀
Simisis Tok gitmiştim ama sonra ikinci defa girince hareketlenmeye başladı. İlk deneyim olunca herşeye panik yapıyor insan ne yazık ki