Zehralica Bebeğinizi ilk hissettiğiniz hafta nedir. İlk hamilelik için soruyorum ben hala hissetmiyorum bugün 18. Haftaya girdim.
MervEslinArden Zehralica Kızımı 20. Haftada hissettim oğlumu 13.hafta gibi böyle kasıkta hafif hafif hissettiğimi düşünüyorum gaz olamaz 😁 Ama son 3 haftadır varlığını unutuyorum hissetme falan yok 17+3 oldum bugünde kontrole gidicem bakalım ne durumda
Turuncukadin Zehralica ben 16. Haftada hissetmeye başladım bir iki gün arayla hissediyorum diyebilirim. 18+2 şu anda
Sunismyson Zehralica 16. Haftada ufak ufak hissetmeye başladım 18. Haftada tamamen anlıyordum her hareketini
lilyum_ Zehralica ilk hareketini 16. Haftada sert bir tekme ile hissettim. Çok şükür O günden beri hergün düzenli olarak hareketini hissediyorum. Suan 23+2 olduk. Benim de ilk gebeliğim cinsiyeti erkek, biraz hareketli bir bebek olacak sanırım
HuzurDenizim Haftada hissetmeye başladım, şuan 19+4 uz , hala hafif hafif hissediyorum , biran önce net şekilde her hareketini hissetmek istiyorum bende 💙
Elifimsib Zehralica 18+1im bir haftadır ara sıra bir şeyler hissediyor gibiyim ama bağırsak hareketleri mi bebiş mi emin olamıyorum nasıl ayırt edeceğimi de bilmiyorum Şuan😂 bebiştir diye düşünüp kendimce seviniyorum
ikibaloglanannesi Oğlumu 16 da hissetmiştim kıpırtı şeklinde ilk Şu an kızıma hamileyim ikinci gebelik 15 den beri hissediyorum 22+4 uz şu an.