Yarın 38nci haftaya giriyorum.Anneye çeker derler ama annem hep son bir ayda rahatsız olduğunu söylemişti bu rahatsızlık sancıydı sanırım.Bende birşey yok tabi çok yormuyorum kendimi ondanda rahat olabilir.1 kmnin üstünde yürüsem kesinlikle altta ağrı olur.Doğuma yakın rahatsızlıklarınız belirtileriniz nelerdi?Nstde sancım yok deyince hiç belli olmaz diyorlar o günde gelir diyorlar😅