Merhaba 21 gün önce doğum yaptım normal doğum ilk 1 hafta kan geldi sonra rengi pembeleşti sonra da sarardı.1 haftadır sarı lekelenmem oluyordu dikişlerim olduğu için çok yürüyemiyordum dün markete gidip geldim dün az az bu günde biraz daha fazla kan geliyor normal mi bu?10 gün önce doktora gittim ultrasona girdim doktor biraz sıvı var ama regl olunca o da akıp gidecek sorun yok demişti yinede endişelendim başına böyle birşey gelen var mı