Hala pik olmamış mı? :((
semir99 hayır olmamış. pik olunca max taraftaki çizgi bariz olarak daha koyu çıkıyor
Yok canım ama 13.Günde vaşlama yapmaya daha erken başlamak lazım kaçırmış da olabilirsin
ucanpayanda 13üne kadar başka test kullanıyordum onda da pik yok :(
Olmamış canım benimde böyle gidiyor suan