Hazer1 Kızlar adetimin son günü 11 aralıktı 12si ve 13 ünde korunmasız ilişki oldu yani regl bittiği günün ardına şimdi 14 gün sonra test yapsam yani 27 sinde test yapsam acaba belli olur mu varsa tabi?
Sizdenbirii1 Hazer1 bide canım yumurtlama gününü değerlendirmen gerekiyor yani regl bittiği ertesi gün yumurtlama yasıcagını sanmıyorum
haticeazakliatalar Hazer1 ben de sabırsızlanıyorum her gün test yapıyorum nerdeyse adetime 6 gün kaldı kişiden kişiye göre değişiklik gösteriyor çıkıp çıkamaması
U-M_mom Hazer1 erken gebelik testi regle 6 gün kala sonuç veriyor diyorlar ama bence 3-4 gün kala veriyor ya
sd18 bu kadar erken yaparsanız yanlış sonuç çıkabilir. kimyasal gebelik olabilir sürekli takip etmek zorunda kalıp yorulabilirsiniz. erken öğrenmenin hiçbir faydası yok her anlamda çok yorucu bir süreç oluyor en azından adet gününüzü bekleyin bence
sd18 Hazer1 çıksa da kimyasalsa veya yanlış sonuç verirse çok üzülürsünüz bu süreçte stres yapmamanız gerekiyor bence bekleyin
Merve6521 Hazer1 aynen zaten normalde de yumurtlama gelse 14 gün sonra adet zamanı oluyor tutmuşsa çıkar benim adete 3-4 gün kala çıkmıştı bazen erken de çıkıyor ama sen yine de 14 gün bekle
Sizdenbirii1 Sizdenbirii1 ama orta tarihtede ilişki yaşadıysan gün aşırı o zaman Ocak 2 3 gibi öğrenirsin
Ahgy Hazer1 eğer ki yumurtlamanız hemen adet bitiminde oluyorsa çıkma ihtimali var ama adet döngünüzün 12.14. Günü yumurtluyorsanız çıkma ihtimali sıfır