Anneolmakisteyenkedi yok korkma Allahın izniyle valla ben yaşamazsam inanmazdım asla.benim gibi yiyemeyrn yoktur heralde şuan 2. Hamileligim birkaç zeytin,domates ,leynir canım bişey isterse onu en azından yiyebiliyorum diye şükrediyorum çünkü 1.de hiçbişey yiyemiyordum. Ve 3 kg dogdu dr a göre zayıf bana göre normal çok şükür sağlıklı evet 2 yaşını geçti ama iştahı hala yok mesela yemiyor dogru düzgün bişey genetik bence