gokyuzu777 PLANSIz Doğumdan bir önceki gece hiç uyumayan//uyuyamayan var mı? Dogumunuzdan 1 gun önce neler yaşadınız?
Bbuusra gokyuzu777 Ben normal olarak yattım bebekte hareketler azaldı diye gece 4’de falan uyudum sabah 6’da suni sancı için kaldırdılar. Çok az uyumuştum
gokyuzu777 Bbuusra benım de hareketleri azaldı ama ciger gelştirici iğne yapıldı dun. O nedenle de hareketleri azalmıstır diye düşünüyorum
Bbuusra gokyuzu777 Benimkine kordon dolanmıştı. Doğum kanalına inemediği için açılmam 1 cm olarak kalmıştı. Doktor da 2. Gün sezeryana aldı.
CeylanAk Yatış yaptığım gece suyum geldi çok aksiyonlu doğumjm oldu sabaha sezaryen olacakken sabaha karşı normal doğum oldu 🤣
Mucizem0301 Kontrole diye gittim hastaneden geri çıkarmadılar Gece doğuma alalım dediler yalvar yakar sabah sezaryen oldum.hic uyumamistim tüm gece.agladim hep.sonra bidaha da uyuyamadim😄😄