18 haftalığım bana göre evdeki tartıda 64 ile başladım şuan 69 um lakin dün diyetisyene gittim 67 çıktım. Dijitaller doğru çıkarmıyor dedi hamile olsuğum için klasik tartıda tarttı. Neyse 4 kilo aldım diyeyim ama ilkinde 20 kilo almıştım bunda önlem alayım diye gittim yoksa çok abur cubur yiyorum