iremdogu220 Merhaba gebelikte saç kesmenin tıbben bi sakıncası yok ama büyüklerim anneanne babannemler falan hamileyken saç kesmenin bebeğe çok zarar vereceğini söylüyor gördük biliyoruz ki söylüyoruz diyorlar bu doğru mu acaba ne gibi bi zararı olabilir ?
Almina09 iremdogu220 ömrü az olur derler eskiler ama ben kestirmiştim çok şükür bişey de olmadı 5 yaşında kızım😇
Asi_07 iremdogu220 hurafe hepsi de senin kılınla bebeğin ömrünün hiçbir alakası ne kadar yaşayacağımızı Allah bilir inanmayın böyle şeylere hamile bir kadına bu tür saçmalıkların söylenmesini de hiç anlamıyorum
Meltemanneolsun Bı zarari yok aslında kesiyorlar da . Annem bana çok kızdı kesmiceksin saçını diye bağırdı 😂 o yüzden cesaret edip elleyemiyorum
iremdogu220 Meltemanneolsun birde kayınvalidem çocuğa çok zararı var diyor neden diye sorduğumda hastalık yapıyor diyor
mcansu iremdogu220 sizce sizin kafanızdaki saçın ucunun kesilmesi rahminizdeki bebeği etkiler mi? Şu hurafe olayına deli oluyorum. Yenidoğan bebeğe ellerinden gelse anne sütü hariç her şeyi yedirip içirmeye çalışırlar zararı olmaz bişi derler ama senin saçın kesilince bebeğinin ömrünün sağlığının sıkıntı olacağını söylerler 😅