Gamzeciks Mideme bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ara ara. Ciddiye almalı mıyım? Acilden gitsem mi? Normal mi? 15+6 bugun
Deletedmom128 Gamzeciks Yediğiniiz bir şey dokunmuş olabilir. Genelde yağlı şeyler bulantı ve ağrı yapıyor bana . Sürekli olup geçmezse doktora gidebilirsiniz.
Gamzeciks Oslem_k bıçak saplanıyor gibi birden kitleniyorum sonra normale dönüyor. Doktora gitmelimiyim? Normal mi yani
Xyz Gamzeciks değişik bişey yediniz mi bi ara bende de olmuştu 3 gün felan sürmüştü ama ben açma yemiştim aşırı yağlı ve susamlıydı rahatsız etti onun etkisinden sonra gecti bi daha da yemedim
Gamzeciks Xyz açma bende yedim bugun ama 4 te flndı. Eve geldim yemek yedim ondan snra oldu. Kereviz fln yedim. Normal bişey yedim yani. Yanmıyor ama ağrı var
Xyz Gamzeciks işte açmadaki yağ apruya sebep olmuş olabilir zaten hormonların etkisi ile bütün sindirim sistemi iptal kendinizi takip edin bence
Oslem_k benoanne yüksek ihtimal kız dedi doktorumuz ama net olarak göremedik haftaya öğrenicez 😊 siz öğrendiniz mi 😊
benoanne Oslem_k bizde 14.haftada kız olduğunu öğrendik doktorumuz kesin konuştu ama 🤷♀️ Allah kucağımıza almayı nasip etsin önemli olan sağlıklı olmaları 😊
Oslem_k benoanne bize %80 ama 16.haftada daha net belli oluyor dedi 😊 amin inşallah sağlıklı olmaları en büyük mutluluk 😊