benim arkadaşım yaptırdı fakat bunu doktor önerdi yani hastanede doktor tavsiyesi üzerine yapıldı kan ankaraya gitti.
cinsiyet için : artık doktorlar sonuç çıktığında direk aileye değil önce kendisi bakıyor her şeye ondan sonra aileye söylüyor cinsiyeti.
bunun yapılması da olası bir kürtajın önüne geçmek cinsiyetten dolayı imiş. çok yakın arkadaşım yaptırdığında bu şekilde söylemişti. sonucu da 10 güne geldi zaten