sevgi_bidak bugün gittim dr suni verelim dedi ama baktilar hic acilmam yoktu.. yeni dogan unitesi yoktu hastanede ebeler iri bebek oldugu icin riskli diye unite olan hastaneye yöneltti beni.. oradada 41+3te yatış yapiyorlarmis.. Çarsamba 41+3üz.. oradaki doktorda bebek iri karın cevresi geniş, omuz takılması olabilir sezeryana dönebilir dedi bilgilendirdi.. 4,100kg olmusuz bakalim çarsamba doktor karar verecek suni veya sezeryan bilemiyorum 🫠🧘🏻♀️