Kızlar reglim 1 gün gecikmişti test yaptım bişey çıkmamıştı.
Regl olcam diye bekledim bugun 5. Günüm gecikiyor.
Normalde her ay düzenli olurum gebeliğimde olsa hemen öğrenirdim testte çıkardı önceki gebeliklerimde yani öyle oldu
Benim sorum şu benim gibi ilk Zamanlar testte negatif gören sonradan pozitife dönen var mı ?
şuan doktora gidecek imkanım yok çok uzaktayım ilçeye en kısa zamanda test alıcam tekrar ama içim içimi yiyor 🫠🤣