Nzl_1999 çok özür dileyerek söylüyorum ve toplumun geneline yayarak bir söylemde bulunmaktan itina ederim. Şu an mecburi hizmetteyiz doğunun en uç köşesinde. Ben buraya hümanist bir insan olarak sevgi dolu geldim. Yaklaşık 3 senenin sonunda tiksindim bir daha kültürel gezi dahi olsa ayağımı basmam. Sadece erkek çocuk zihniyeti olsa iyi, bambaşka saçmasapan zihniyetler de var. Ama siz bunun itici olduğu kanısındasınız bu zihniyette değilsiniz madem, mahal vermemeniz gerekmez mi? Ufak da olsa bu görüşü taşıyor olduğunuzu hissediyorum. İçinize ferahlık diliyorum çok şanslısınız bunu mutlaka fark edeceksiniz. O zamana dek kalbinizi karartmamanızı dilerim.